Kleinhandel

De Detailhandel Is De Verkoop Gedaald Landelijk, Maar In De Lokale Markten, Ze Zijn Het Verhogen Van

Een markt die altijd in de vraag is retail. Retail heeft altijd een winstgevend bedrijf voor kleine ondernemers en grotere ondernemingen, maar met de economische neergang en een verandering in de aard van de consument, heeft de detailhandel volatieler geworden. De detailhandelsverkopen zijn gedaald op nationaal niveau, maar lokaal bedrijf zijn het melden van een toename in de verkoop.

Dus wat de oorzaak van de daling van de detailhandel? Veel mensen, waaronder ik, had voorspeld dat de trend zou blijven dalen. Zou het kunnen zijn als gevolg van de recessie? Of is het de toename van het aantal mensen dat online te gaan?

Het eerste wat we zeker weten is dat er geen twijfel over bestaan ​​dat de detailhandel op nationaal niveau zijn gedaald. In feite wordt aangenomen dat een op de drie klanten is nu online. Echter, de reden dat we niet zien detailhandelsverkopen dalen hele land is het feit dat het nationale niveau bevat ook een aantal markten, zoals Californië, New York, Arizona, Florida, Massachusetts, en Washington DC In deze markten zijn de detailhandel steeg de omzet.

Wat is de oorzaak van de stijging van de omzet in deze markten? Voor een, zijn veel lokale bedrijven begonnen met het zoeken naar betere manieren om te bereiken hun klanten en meer klanten wenden zich tot het internet om te kopen goederen en diensten.

Ook is er een grote toename in de hoeveelheid tijd die mensen doorbrengen winkelen. In plaats van het hebben van meerdere stops maken om te kijken naar de nieuwste trends in kleding, huishoudelijke apparaten en elektronica, zijn veel mensen de aankoop van producten van verschillende retailers.

Retail zal naar verwachting rebound in de komende twee jaar, maar zal het herstellen sneller dan de nationale retail sector? Dit is afhankelijk van vele factoren, maar een van de belangrijkste factoren is dat klanten meer zijn geworden opgeleid.

We hoeven niet langer te raden wat de consument wil kopen en hoeveel ze moeten uitgeven om te kunnen overleven.